2009. november 2., hétfő

Együttérzés gyakorlat






CÉL: Az együttérzés gyarapítása a világban.

VÁRHATÓ EREDMÉNYEK: Személyes megbékélés.






A GYAKORLAT LEÍRÁSA:

A gyakorlatot bárkivel elvégezheted ( ismerős és ismeretlen emberekkel is ).
A kiválasztott személlyel kapcsolatban menj végig mind az öt lépésen.

1.lépés: Figyelmedet erre az emberre irányítva, ismételd el magadban:
" Akárcsak én, ő is arra törekszik, hogy boldog legyen az élete."

2. lépés: Figyelmedet erre az emberre irányítva, ismételd el
magadban: "Akárcsak én, ő is igyekszik életében elkerülni a szenvedést."

3.lépés: Figyelmedet erre az emberre irányítva, ismételd el magadban:
"Akárcsak én, ő is ismeri a szomorúságot, a magányosságot és a
kétségbeesést."

4.lépés: Figyelmedet erre az emberre irányítva, ismételd el magadban:
"Akárcsak én, ő is arra törekszik, hogy szükségletei beteljesedjenek."

5.lépés: Figyelmedet erre az emberre irányítva, ismételd el magadban:
"Akárcsak én, ő is tanul az életről."


"A szeretet annak kifejezése,hogy hajlandók vagyunk teret engedni, amelyben
lehetővé válik, hogy bármi megváltozzon." (Harry Palmer)

Szeretettel:Firák Ágnes
www.avatar.hu/firakagi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése