2009. december 2., szerda

Fw: eOldal.hu - Uj hozzaszolas erkezett a bejegyzeshez

Kedvesim!
A zsiann honlapoldalra érkezett, szeretettel küldöm:
Zsuzsanna
 
----- Original Message -----
ó www.zsiann.eoldal.hu bejegyzéshez "BESZÉLGETÉS" új hozzászólás érkezett.

Látogató neve: Adri
Hozzászólás címe: Út még egy csodához 
Hozzászólás szövege: Csatlakozom én is egy könyv ajánlásához.A napokban láttam a DunaTv ismétlését sajnos nem az elejétől. Beszélgetés volt Lélek Boulevard címen - Barkó Judit műsora
DOROTHEA KÖNIGEL Svájcban élő magyar természetgyógyászal, reflexológussal.
Néhány éve Magyarországon jelent meg a könyve: Én nem csak feleség és anya voltam címmel. Benső hangja erejével nem akart küzdeni. A beszélgetés közben egyszer csak fölbukkan a gyógyító kutya, Naxa is,aki Görögországban csatlakozott hozzá és mint kiderült gyógyító hatással rendelkezik, mikor ráül a beteg lábára/tekintete sugárzott és nem vette le társáról/ kiderül, mitől VILÁGÍTOTT !!!! Dorothea keze, s az is, milyen utat kell bejárnia egy gyógyítónak, hogy nemcsak mások, hanem önmaga előtt is hiteles legyen.Még a TVn keresztül is átjött sugárzó egyénisége.
Azt nem tudom hogy a Tv arhivumból tudja valaki hogyan lehet előhívni a műsort érdemes lenne sokunknak megnézni ?
 
Érdekességként Szepes Mária véleményét a könyvről.:
\"Szepes Mária az alábbiakat írta Dorothea König Én nem csak feleség és anya voltam... című könyvéről: \"Dorothea König könyvének tartalmát megismerve a következő szavak jutottak eszembe: \'Az ember sorsa a saját tükre. Pontosan olyan kívül, mint belül. Azt kell átélnie, amelyre Magasabb Hatalmak kijelölték.\' Ugyanezt a magam életére is vonatkoztathatnám. Nekem sem volt választásom, Neki sem. Azt teszi, amire hivatott. Át kell élnie minden nagyszerűt és megrendítőt, mert rászorul a világ, mert Isten kivételes képességekkel ajándékozta meg. Neki éppolyan szüksége van arra, amit senki más nem végezhet el helyette, mint őrá a világnak és azoknak, akikkel találkozik. Tisztában van vele, hogy véletlen nincs és soha sem hagyhatja abba erőfeszítéseit arra, hogy segítsen a rászorulókon. Tudatát egyre csiszolja, hogy megismerése merítsen a Kimeríthetetlenből. Soha nem volt nagyobb szükség ilyen Fényre ebben a sötétülő világban. Rám a mesék hatottak mélyen. Ezek annyi bölcsességet tartalmazna k, hogy ha azokat az emberek megvalósítanák, valóban kinőne égbe röppenő szárnyuk.\"
 **************
Ezt az antikáruházban találtam a könyvről: (bzs)
Fülszöveg:
 
Ha hiszed, hogy nemzőapád a te igazi apád, olyan leszel, mint ő.
Ha hiszed, hogy szülőanyád a te igazi anyád, olyan leszel, mint ő.
Ha hiszed, hogy a nép, akik közt élsz, a te igazi néped, az ő sorsát kell élned.
De ha tudod, hogy ki az igazi apád, az ő nagyságát fogod elérni.
Ha tudod, hogy ki az igazi anyád, az ő szépségét fogod sugározni.
És ha tudod, hogy melyik a te igazi néped,
az ő segítségükkel fogod megmenteni önmagadat, nemzőapádat, szülőanyádat és a népet, mely befogadott most téged.
*******************************
----- Original Message -----
 
Látogató neve: Adri
Hozzászólás címe: Megtaláltam !!
Hozzászólás szövege: Vezetve vagyok megtaláltam a videót.
 

1 megjegyzés: